Real-time music visualization technology

Views: 125


Music visualization technology in real time (RTMV-technology).

Я не музикант і я не маю спеціальної музичної освіти, я інженер розробник вбудованих систем. Але моє хобі розроблення технології візуалізації музики в реальному часі. При прослуховуванні музичного твору, я для себе вирішив, що хочу мати такий пристрій, який би з мінімальними налаштуваннями (або взагалі без будь-яких налаштувань) для мене могло створювати світлове шоу. Я, як споживач, хочу просто прийти після роботи, включити музику, сісти на диван і відпочиваючи слухати музику і насолоджуватися світловою візуалізацією.

Я багато спілкувався зі спеціалістами з шоу-бізнесу, які займаються створенням світлових шоу, і вони мене переконують, що такі інструменти створити не можна. Але ви самі розумієте, що для мене, як для споживача, безглуздо купувати світлову консоль, щоб потім день програмувати світлову композицію, а потім сісти і 3 хвилини насолоджуватися тим, що вже реально не хочеться дивитися, ні слухати, так воно за день вже набридло .

Для мене необхідно, щоб пристрій візуалізації, скільки б разів я не прослуховував музичний трек, стільки разів створював для мене нове світлове шоу і яке б мені не набридало.

Повірте, я багато конструював різних інструментів візуалізації, і вони мене зовсім не влаштовували, я прийшов до розуміння того, що проблема криється у відсутності теорії, на основі якої можна було створювати такі інструменти. Тоді я для себе на своїх примітивних принципах розуміння музики створив для себе таку теорію. Конструюючи візуалізатори, я аналізував отриманий результат і вносив коригування в моє розуміння зв’язку світла та музики.

Саму технологію, я називаю, RTMV-technology. Спочатку RTMV-technology розроблялася як 2D варіант візуалізації. Але для створення повноцінного 2D прототипу, на сьогодні, для мене виявилося досить дорого у виготовленні. Тому було зроблено спробу спрощеного варіанта – 1D візуалізації. Ідея була в тому, щоб отримати відносно недорогий інструмент, до якого можна просто підключити аудіо сигнал і насолоджуватися світловими образами під час прослуховування музики.

Цей проект отримав назву CLUBBEST і був орієнтований спочатку на клубну музику, але як показав час, він підходить для візуалізації будь-яких музичних творів. Звичайно, є багато обмежень, пов’язаних з використанням недорогих компонентів та застосування MCU з низькою продуктивністю, але навіть у такому варіанті, я отримав та отримую позитивні відгуки. Для мене найцікавіші відгуки, коли в коментарі я прочитав: “Я побачив музику”. Так, я створював цю технологію для того, щоб побачити музику. І такі відгуки я отримую на постійно, у міру процесу розробки технології.

Технологія дозволяє створювати повністю автономні інтелектуальні електронні пристрої, які можуть у реальному часі створювати візуальне аранжування музичного твору. Для цієї технології немає потреби в попередньому створенні світлової композиції, технологія орієнтована на автоматичну обробку в реальному часі.

Моя думка, що за цією технологією можна створювати світлові консолі з зовсім іншим підходом до світловим шоу або додавши керуюче ядро в сучасні консолі, реальним чином вивести їх на новий рівень.

Для мене в першу чергу стояло завдання, щоб було видно зв’язок музики та світла, щоб глядач світлового шоу, ловив себе на думці, що звук йде не зі звукових колонок, а звук створюється самими джерелами світла.

Для популяризації цієї технології я почав записувати відео ролики, коли я підключаю візуалізацію до вже наявного музичного твору і показую для оцінки, наскільки візуалізація відповідає музичному потоку. Зверніть увагу, що я показую візуалізацію всього музичного твору, не монтую ролик, не показую вирваний якийсь вдалий момент, я показую, як технологія працює в реальному часі, з усіма її недоліками, пов’язаними з технічного та фінансового обмеження, з якими я зіткнувся.

Відразу обмовлю прототипи пристроїв були виготовлені ще два роки тому, але можливість показати їхню роботу з’явилася тільки зараз.

Я пропоную подивитися демонстраційні відео та хочу почути від суспільства відгуки, наскільки вам цікавий такий підхід.

Я вважаю найважчим варіантом для комп’ютерної обробки є обробка класичної та інструментальної музики, тут приклад, як технологія справляється з обробкою інструментальної композиції.

 

У цьому відео приклад для порівняння візуалізації написане на сучасній консолі людиною і візуалізація, створювана RTMV-технологією в реальному часі, за ті ж 3 хвилини, поки транслюється композиція.

 

Приклад візуалізації музичної композиції POP.

Більше демонстраційних відео можна побачити в подкасті тут ви можете побачити роботу прототипів двох систем – CLUBBEST M68 та CLUBBEST M100.

Спочатку я робив CLUBBEST як інструмент для свого ПК, для прослуховування музики. Але, як виявилося, його можна з успіхом застосувати і для робочого місця композитора, музиканта, DJ, а також використовувати як декоративну прикрасу для інтер’єру приміщень клубів, кафе, ресторанів, де при трансляції музики, як я вважаю, можна з успіхом використовувати цю технологію.

Я люблю дивитися стрими DJ , і я вважаю, що для DJ , які у своїй творчості орієнтуються створення живої музики, подібні інструменти їм просто необхідні. Музикант повинен зосередитись на музиці, а система візуалізації має допомагати прикрасити його твір візуалізацією та створенням осмислених візуальних образів.

Я вважаю, що на існуючому рівні розробки вже можна створити комерційний інструмент у вигляді світлодіодного бару для DJ, щоб можна було використовувати для живих виступів музикантів. Такий інструмент можна розмістити перед пультом DJ або за DJ – ліворуч та праворуч від нього. Я вважаю, що світлова інтерпретація у кілька разів посилює сприйняття музичного твору.

Особливість самої ідеї полягає в тому, щоб, дати музикантові можливість, у живому виступі зосередитися на музиці, а візуалізацію віддати електроніці.

Зараз у прототипах, кінцевим оптичним пристроєм є лінійне розташування однотипних джерел світла. Для роботи зі світловими приладами, які використовуються на сцені, необхідний конфігуратор і звичайно, зовсім інший підхід для формування даних управління.

Я зараз пробую своєю ідеєю, зацікавити виробників світлового обладнання у розвитку цієї технології та створення нових інструментів, які дозволять інакше поглянути на світлове ШОУ.

Але зараз, як я вже казав, для мене цікаво почути вашу думку, про те, наскільки така світлова візуалізація цікава, і наскільки вона близько висловлює тему музичного твору. Я, в останніх відео, на моєму каналі спробував зібрати різні стилі, щоб можна було оцінити можливість роботи алгоритмів.

Якщо у вас виникнуть питання, не соромтеся, запитуйте, я готовий надати більше технічної інформації для розуміння самої ідеї такої візуалізації.

Буду вдячний за ваші відгуки.


Це може бути цікаво!


 

  • TDA7294 part 2TDA7294 part 2
    Views: 466 Це друга частина проекту TDA7294, початок дивись тут. Тут ви знайдете повністю проект високоякісного підсилювача на TDA7294, схема, 3D моделі, гербер файли для виготовлення друкованої плати. І звичайно …
  • Бегущие огни (ch-bo-36)Бегущие огни (ch-bo-36)
    Views: 2438 Проект на PIC-микроконтроллере PIC16F648A. Количество каналов 36. Для индикации используется подключение по матрице 6х6. Расположение светодиодов в одну линию. Все эффекты написаны для возможности увеличения количества светодиодов. Рекомендуется …
  • Real-time music visualization technologyReal-time music visualization technology
    Views: 125 Music visualization technology in real time (RTMV-technology). Я не музикант і я не маю спеціальної музичної освіти, я інженер розробник вбудованих систем. Але моє хобі розроблення технології візуалізації …
  • VU Meter Tower ARTVU Meter Tower ART
    Views: 1611 Стерео индикатор уровня аудио сигнала. Компактность и удобство проектирования устройств на светодиодах WS2812B, а также легкость реализации алгоритма родило идею созданию своей конструкции. В этом проекте я предоставлю …
  • 12-BIT A/D CONVERTER WITH THRESHOLD DETECT на примере PIC24FJ128GA20412-BIT A/D CONVERTER WITH THRESHOLD DETECT на примере PIC24FJ128GA204
    Views: 830 Введение. 12-битный модуль A/D Converter является усовершенствованной версией 10-битного модуля, предлагаемого на некоторых устройствах PIC24. Оба модуля являются преобразователями, в своих ядрах, с последовательным приближением (SAR), в окружении …
  • Гаджеты для домашней автоматики – Датчик приближенияГаджеты для домашней автоматики – Датчик приближения
    Views: 1983 Управление светодиодным освещением – Датчик приближения. Данный гаджет предназначен для управления внутренним освещением мебели. Датчик позволяет определить закрытие или открытие дверцы или ящика и при этом включать или …
  • Простой цифровой милливольтметр постоянного токаПростой цифровой милливольтметр постоянного тока
    Views: 4098 Простой цифровой вольтметр постоянного тока. Три диапазона измерений с автоматическим переключением 1 – 0,001 – 0,999 V, 2 – 0,01-9,99 V, 3 – 0,1-99,9. Четыре управляемых выхода с возможностью задания функции контроля …
  • MAX7219/21 и 8х8 LED дисплеиMAX7219/21 и 8х8 LED дисплеи
    Views: 931 MAX7219, MAX7221 предназначены для вывода информации на 8 разрядов семисегментного индикатора, но на нем легко организовать вывод на светодиодные индикаторы 8х8. продолжение следует…. Это может быть интересно
  • Просто о структурах и объединениях в СиПросто о структурах и объединениях в Си
    Views: 2177 Какие задачи нам позволяют решать структуры и объединения? Для разработчика встроенных систем эффективность и компактность кода всегда на первом месте. Если программировании на Ассемблере ты сам определяешь как …
  • Применение typedef, struct и unionПрименение typedef, struct и union
    Views: 8732 Полезные описания переменных Часто необходимо в памяти расположить последовательно разные виды данных, что бы потом можно было их использовать. Полезные ссылки Взято и переработано с сайта http://www.butovo.com/~zss/cpp/struct.htm http://cppstudio.com/post/9172/ …

 



Поделись этим!

Catcatcat

catcatcat

Development of embedded systems based on Microchip microcontrollers.

Продолжайте читать

НазадДалее

Комментарии

Добавить комментарий

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.