Views: 319
Music visualization technology in real time (RTMV-technology).
Я не музикант і я не маю спеціальної музичної освіти, я інженер розробник вбудованих систем. Але моє хобі розроблення технології візуалізації музики в реальному часі. При прослуховуванні музичного твору, я для себе вирішив, що хочу мати такий пристрій, який би з мінімальними налаштуваннями (або взагалі без будь-яких налаштувань) для мене могло створювати світлове шоу. Я, як споживач, хочу просто прийти після роботи, включити музику, сісти на диван і відпочиваючи слухати музику і насолоджуватися світловою візуалізацією.
Я багато спілкувався зі спеціалістами з шоу-бізнесу, які займаються створенням світлових шоу, і вони мене переконують, що такі інструменти створити не можна. Але ви самі розумієте, що для мене, як для споживача, безглуздо купувати світлову консоль, щоб потім день програмувати світлову композицію, а потім сісти і 3 хвилини насолоджуватися тим, що вже реально не хочеться дивитися, ні слухати, так воно за день вже набридло .
Для мене необхідно, щоб пристрій візуалізації, скільки б разів я не прослуховував музичний трек, стільки разів створював для мене нове світлове шоу і яке б мені не набридало.
Повірте, я багато конструював різних інструментів візуалізації, і вони мене зовсім не влаштовували, я прийшов до розуміння того, що проблема криється у відсутності теорії, на основі якої можна було створювати такі інструменти. Тоді я для себе на своїх примітивних принципах розуміння музики створив для себе таку теорію. Конструюючи візуалізатори, я аналізував отриманий результат і вносив коригування в моє розуміння зв’язку світла та музики.
Саму технологію, я називаю, RTMV-technology. Спочатку RTMV-technology розроблялася як 2D варіант візуалізації. Але для створення повноцінного 2D прототипу, на сьогодні, для мене виявилося досить дорого у виготовленні. Тому було зроблено спробу спрощеного варіанта – 1D візуалізації. Ідея була в тому, щоб отримати відносно недорогий інструмент, до якого можна просто підключити аудіо сигнал і насолоджуватися світловими образами під час прослуховування музики.
Цей проект отримав назву CLUBBEST і був орієнтований спочатку на клубну музику, але як показав час, він підходить для візуалізації будь-яких музичних творів. Звичайно, є багато обмежень, пов’язаних з використанням недорогих компонентів та застосування MCU з низькою продуктивністю, але навіть у такому варіанті, я отримав та отримую позитивні відгуки. Для мене найцікавіші відгуки, коли в коментарі я прочитав: “Я побачив музику”. Так, я створював цю технологію для того, щоб побачити музику. І такі відгуки я отримую на постійно, у міру процесу розробки технології.
Технологія дозволяє створювати повністю автономні інтелектуальні електронні пристрої, які можуть у реальному часі створювати візуальне аранжування музичного твору. Для цієї технології немає потреби в попередньому створенні світлової композиції, технологія орієнтована на автоматичну обробку в реальному часі.
Моя думка, що за цією технологією можна створювати світлові консолі з зовсім іншим підходом до світловим шоу або додавши керуюче ядро в сучасні консолі, реальним чином вивести їх на новий рівень.
Для мене в першу чергу стояло завдання, щоб було видно зв’язок музики та світла, щоб глядач світлового шоу, ловив себе на думці, що звук йде не зі звукових колонок, а звук створюється самими джерелами світла.
Для популяризації цієї технології я почав записувати відео ролики, коли я підключаю візуалізацію до вже наявного музичного твору і показую для оцінки, наскільки візуалізація відповідає музичному потоку. Зверніть увагу, що я показую візуалізацію всього музичного твору, не монтую ролик, не показую вирваний якийсь вдалий момент, я показую, як технологія працює в реальному часі, з усіма її недоліками, пов’язаними з технічного та фінансового обмеження, з якими я зіткнувся.
Відразу обмовлю прототипи пристроїв були виготовлені ще два роки тому, але можливість показати їхню роботу з’явилася тільки зараз.
Я пропоную подивитися демонстраційні відео та хочу почути від суспільства відгуки, наскільки вам цікавий такий підхід.
Я вважаю найважчим варіантом для комп’ютерної обробки є обробка класичної та інструментальної музики, тут приклад, як технологія справляється з обробкою інструментальної композиції.
У цьому відео приклад для порівняння візуалізації написане на сучасній консолі людиною і візуалізація, створювана RTMV-технологією в реальному часі, за ті ж 3 хвилини, поки транслюється композиція.
Приклад візуалізації музичної композиції POP.
Більше демонстраційних відео можна побачити в подкасті тут ви можете побачити роботу прототипів двох систем – CLUBBEST M68 та CLUBBEST M100.
Спочатку я робив CLUBBEST як інструмент для свого ПК, для прослуховування музики. Але, як виявилося, його можна з успіхом застосувати і для робочого місця композитора, музиканта, DJ, а також використовувати як декоративну прикрасу для інтер’єру приміщень клубів, кафе, ресторанів, де при трансляції музики, як я вважаю, можна з успіхом використовувати цю технологію.
Я люблю дивитися стрими DJ , і я вважаю, що для DJ , які у своїй творчості орієнтуються створення живої музики, подібні інструменти їм просто необхідні. Музикант повинен зосередитись на музиці, а система візуалізації має допомагати прикрасити його твір візуалізацією та створенням осмислених візуальних образів.
Я вважаю, що на існуючому рівні розробки вже можна створити комерційний інструмент у вигляді світлодіодного бару для DJ, щоб можна було використовувати для живих виступів музикантів. Такий інструмент можна розмістити перед пультом DJ або за DJ – ліворуч та праворуч від нього. Я вважаю, що світлова інтерпретація у кілька разів посилює сприйняття музичного твору.

Особливість самої ідеї полягає в тому, щоб, дати музикантові можливість, у живому виступі зосередитися на музиці, а візуалізацію віддати електроніці.
Зараз у прототипах, кінцевим оптичним пристроєм є лінійне розташування однотипних джерел світла. Для роботи зі світловими приладами, які використовуються на сцені, необхідний конфігуратор і звичайно, зовсім інший підхід для формування даних управління.
Я зараз пробую своєю ідеєю, зацікавити виробників світлового обладнання у розвитку цієї технології та створення нових інструментів, які дозволять інакше поглянути на світлове ШОУ.
Але зараз, як я вже казав, для мене цікаво почути вашу думку, про те, наскільки така світлова візуалізація цікава, і наскільки вона близько висловлює тему музичного твору. Я, в останніх відео, на моєму каналі спробував зібрати різні стилі, щоб можна було оцінити можливість роботи алгоритмів.
Якщо у вас виникнуть питання, не соромтеся, запитуйте, я готовий надати більше технічної інформації для розуміння самої ідеї такої візуалізації.
Буду вдячний за ваші відгуки.
Це може бути цікаво!
Защита датчиков температуры DS18B20 от статического электричестваViews: 1968 Статья перепечатана с сайта http://svetomuzyka.narod.ru При удалении датчика на большие расстояния возникает опасность наведения импульсов высокого напряжения на кабель, который соединяет датчик с контролером. Если не принимать меры защиты, …
Проект с использованием MCC часть 07Views: 1202 Модуль PWM – широтно импульсная модуляция (ШИМ). ПИК контроллеры часто на борту имеют модули ШИМ. На их основе строятся многие узлы управления электро приводами. В нашем варианте мы …
ch-4060 – регулятор температуры и влажности на датчике DHT11/DHT22/AM2302Views: 2488 На плате ch-4000 очень легко собрать устройство регулятора температуры и влажности. Датчик DHT11 самый недорогой вариант для создания такого устройства, правда точность его не велика, но для бытовых устройств …
Мониторинг температурыViews: 1473 Настоящий проект создан как обучающий с применением библиотек ds18b20 и LCDHD44780 и компилятора Microchip MPLAB XC8 C Compiler V1.12. Если необходимо иметь информацию по состоянию температуры в помещении или в здании, с количеством до 6 точек (16), то …
Цифровой тахометр для автомобиля CH-С3300Views: 2032 Тахометр Ch-С3300 предназначен для индикации и контроля оборотов, времени работы и максимальных оборотов развиваемых двигателем во время поездки. Датчиком может использоваться как обычный контактный прерыватель или выход датчика …
CCP модуль для декодирования ИК-кодов пультов ДУViews: 1142 Множество изготовителей для своих пультов дистанционного управления на ИК лучах используют принцип широтно-импульсной модуляции. В таких кодах бит единицы представляется импульсом большой длительности, а ноль импульсом короткой длительности. …
Стабилизатор тока для светодиодов SN3350Views: 2750 SN3350 ближайший аналог ZXLD1350 Как собрать готовый вариант, читайте во второй части – http://catcatcat.d-lan.dp.ua/stabilizator-toka-na-sn3350-chast-2/ 40V драйвер светодиодов с внутренним ключом SN3350 – импульсный понижающий преобразователь, разработанный для того, чтобы эффективно управлять одним или …
PIC18 – System ArbitrationViews: 735 Системный арбитр. Разрешает доступ к памяти между выборами уровнями системы (т.е. Main, Interrupt Service Routine) и выбором периферийных устройств (т.е. DMA и Scanner) на основе назначенных пользователем приоритетов. Каждый …
MPLAB X IDE – управление проектамиViews: 1137 Среда MPLAB X IDE позволяет оперативно работать с несколькими проектами, например, если у вас в работе несколько проектов: Для того чтобы переключиться достаточно выбрать другой проект: Для выбора …
Датчик контроля протечки воды ch-c0020Views: 2077 Как здорово летом под теплым дождем с тобою вдвоем оказаться. Как классно по лужам бежать босиком, с тобою играть и смеяться! Но совсем грустно оказаться под таким дождем, который течет с …
Комментарии